Perlembagaan Alumni PASTI Malaysia



Salamaalaik..

Alhamdulillah pada 27 February 2010, bertempat di Pejabat PASTI Malaysia Batu Caves, bersama dengan wakil AJK Tertinggi PASTI Malaysia, Cikgu Roseman dan En Saiful telah bersama meneruskan perbincangan dan memutuskan mengenai Perlembagaan Alumni PASTI Malaysia.

Hampir semua barisan AJK Penaja Alumni PASTI Malaysia hadir pada kali ini.Beberapa perkara penting telah diputuskan dalam perbincangan kali ini seperti Keahliaan, yuran, muktamar alumni, organisasi alumni di peringkat pusat, negeri dan kawasan dan kewangan alumni.Moga2 dengan perlembagaan ini akan menjelaskan lagi kedudukan Alumni PASTI Malaysia ini.

Buat sahabat2 bekas lepasan PASTI Malaysia, nantikan segala perancangan yang akan kami rencanakan demi merealisasikan kewujudan Alumni PASTI Malaysia. Kami barisan AJK Penaja masih dalam proses mengukuhkan struktur organisasi dan keahliaan sahabat2 bagi kita menjalankan segala perancangan.

Segala pandangan, cadangan atau apa2 sahaja amat kami harapkan dari sahabat2 bagi membantu kami dalam proses kewujudan Alumni PASTI Malaysia ini. Sila salurkan segalanya pada email alumnipasti@yahoo.com.

wsslam
Labels : news investment systems Anti Vir free template car body design

0 Response to "Perlembagaan Alumni PASTI Malaysia"

Catat Ulasan